Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом та обов’язком в
новелі «Я (Романтика)» Миколи Хвильового».
Українська
література, 11 клас |
Духовний світ людини в «Місті» Валер'яна
Підмогильного. Українська література, 11 клас
|
Новела
М.Хвильового «Я (Романтика)». Українська
література, 11клас
|
Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях письменника. Українська
література, 11 клас
|
Максим
Рильський. Приналежність письменника до групи "неокласиків. Різногранний творчий шлях митця.
Філософічність, афористичність лірики. "Молюсь і вірю...”, "Солодкий світ!..”. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в
житті та в душі, вітаїзм, сповідальність. Українська
література, 11 клас |
Київські «неокласики». Група київських
"неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша.
Микола Зеров («Київ − традиція»). Українська література. 11 клас |
«Празька школа» української
поезії та її представники (огляд). Українська література, 11
клас |
Євген Плужник. «Вчись у природи творчого спокою...”,
"Ніч... а човен – як срібний птах!..”, "Річний пісок...” "Громадянський інтим”,
сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного
стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини,
мить і вічність у чуттєвому вираженні. . Українська література. 11 клас |
Євген Плужник - один із
провідних поетів "розстріляного відродження”. Життєвий та творчий шлях
письменника, його трагічна доля. Поезія "Для вас, історики майбутні...”,
"Громадянський інтим”, сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Українська
література, 11 клас
|
Павло Тичина -
найбільший модерніст 20-их років . Життєвий і творчий шлях. Звернення до
«вічних» тем у поезіях « Арфами , арфами…», «Ви знаєте , як липа шелестить…», «
О панно Інно…». Українська
література, 11 клас |
| |
| |
| | |
|
|